Assalamualaikum my name is nur atirah~~ 안녕하세요 사람들!!내 이름 아티랗 입니다~~많이 사랑해주세요! 화이팅!!!!! do read do follow ok?

Friday 8 March 2013



 


Hari ni saya nak kongsi dgn korang semua album Vixx “ Ready to get hurt” yang saya baru dapat~~11

Dah lame dah saya tggu album ni~~ akhirnya dapat jugak,,,, sangat seronok sbb nie first idol yang saya betul betul ikot diaorg punya perjalanan karya,,, 10dari Vixx tak terkenal sampai terkenal sampai sekarang ,, here the detail of the albumhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi1FrqKp38a-tP1GvEZgWjWD2fsEs3pRtuwSiWud_ZlmvfMjx4LO9rl4V-uA13C26e0xRUhryb5eD6v3zzj9Uik8ugd-LzBK0-L9tbXZivqr7l3p5xdgyoCY1zEcnhjxZtOLMgKFHEC3XmL/s1600/08-msn_animated_crab.gif:







Saya dapat Hongbin punya penanda buku(?),, saya harap dapat my Bias Leo tapi dapat hongbin tapi tak pe tak kisah larh dah dapat~~



 inside~~~~~




















p/s: tujuan bukan untuk menunjuk tapi untuk berkongsi kalau kalau korang berminat~~























No comments:

Post a Comment